Dies 4, 5 i 6 de novembre, de forma presencial i en 'streaming'

Demà comença la XVI edició de la Universitat Progressista d'Estiu de Catalunya (UPEC)

Foto

Del 4 al 6 de novembre, a partir de les 9.30 hores, tindran lloc les jornades de la XVI edició de la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya (UPEC). A causa de la situació de coronavirus, es podran seguir en streaming (https://www.youtube.com/playlist?list=PLnpXwM2y-FLGX4LF7dmDnA79i237fc-VG).

L’obertura es farà demà dimecres, a les 9.30 hores, amb el rector de la UPEC, Jordi Serrano; els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Javier Pacheco i Camil Ros, respectivament, i amb el primer tinent d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, abans de la conferència inaugural “Ideologia i classes socials al segle XXI”, a càrrec de Marina Subirats, sociòloga.

En els tres dies també participaran Joan Benach, Milagros Pérez Oliva, Jordi Mundó, Sara Berbel, Najat El Hachmi, Xavier Domènech, David Karvala, Carme Valls, Manuel Becerra, Miquel Lluch (secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya), Enric Canet, Josep Moya, Amparo Iturriaga, Lluís Torrens, Ana Jorge, Daniel Raventós, Maria Júlia Bertomeu, Edgar Manjarín, Marta Simó, David Serrano, Domènech Martínez, Brigitte Vasallo, Ingrid Guardiola, Ferran Pedret, Ester Capella, Jéssica Albiach, Maria Sirvent i Irantzu Varela.

El lema d’enguany és “Ells són pocs, nosaltres som moltes”, i per accedir al programa complet cal anar al web de la UPEC: https://upec.cat/jornades-2020-xvi/

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de novembre de 2020