Demà divendres, nova concentració del transport sanitari de Catalunya davant la seu del CatSalut a Barcelona

Després de més de 19 dies de vaga indefinida, ni l’Administració ni la patronal s’han assegut amb la part social

L’Agrupació d’Ambulàncies de CCOO, juntament amb els sindicats USOC, Sindi.Cat i UGT, tornen novament aquest divendres a concentrar-se, a les 10.30 hores, les portes del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, a la Travessera de les Corts, 131-159, de Barcelona.

Els sindicats reclamen l’elaboració d’un pla d’equiparació progressiu de les condicions laborals del personal del transport sanitari amb les del personal del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), tal i com es va aprovat a la Resolució 940/XII del Parlament de Catalunya.

Durant aquest dies de vaga indefinida, els sindicats denuncien que hi hagut amenaces, treballadors i treballadores expedientats, sancionats i, fins i tot, personal ferit només per defensar els drets laborals. Una situació força diferent d’altres mobilitzacions, com ara les dels metges residents de Catalunya (MIR).

Tant CCOO com la resta de sindicats manifesten la seva voluntat de seguir pressionant fins a aconseguir seure les diferents parts a la taula de negociació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 d’octubre de 2020