Presentat en roda de premsa per la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya el 14 d'octubre del 2020

Informe sobre la situació del sector del lleure a l'inici del curs 2020-21

Foto

El dimecres 14 d’octubre del 2020, la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya ha presentat un informe sobre la situació del sector del lleure a l’inici del curs 2020-2021. Ha estat elaborat en funció d’una enquesta, amb 555 respostes, a personal de migdia, acollida, extraescolars, vetllador i de suport a les escoles bressol, de més de 400 centres diferents. L’enquesta fa referència als canvis produïts per la COVID-19 en l’organització de les activitats, els materials de prevenció i la situació dels ERTO i del personal fix discontinu. Igualment, recull una selecció dels més de 260 testimonis i opinions que ens han fet arribar les treballadores del món educatiu.

Feu clic per veure:

-l'informe de la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya sobre el sector del lleure.

-les declaracions de Manel Pulido, secretari general de la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya, Gemma Martínez, referent del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya, Cristina Broto, referent del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya, i Celeste Attias, responsable d’Acció Sindical de Sectors Privats de la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya, efectuades el dimecres 14 d'octubre de 2020.

14/10/2020