Del 13 al 15 d'octubre es passarà el preacord a tota la plantilla per a la seva ratificació

S'arriba a un preacord en l'ERO presentat per l'empresa de 'vending' Selecta i queda suspesa la vaga

La matinada del passat 10 d’octubre, el Comitè Intercentres de l’empresa de vending Selecta, junt als assessors de CCOO i UGT, van arribar a un preacord amb la direcció que posa fi a la negociació de l’acomiadament col·lectiu (ERO) iniciat el 10 de setembre, per la qual cosa queda en suspens la vaga indefinida que estava previst iniciar-se avui, 13 d’octubre.

L’acord aconseguit finalment ha estat fruit de l’esforç i de la col·laboració mútua de les parts, convençuts que així es podrà afrontar conjuntament i amb les millors garanties els reptes de futur. Els punts acordats més importants giren entorn de la reducció del nombre d’extincions, de la millora de la quantia d’indemnització i dels ERTO per COVID-19, entre altres.

A partir del 13 d’octubre fins al proper 15, l’acord passarà per assemblees a tots els centres de treball de Selecta per ser ratificat pel conjunt de la plantilla. Selecta disposa de dos centres a Catalunya: a Sant Andreu de la Barca i a Sant Boi de Llobregat, amb un total de 110 persones treballadores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 d’octubre de 2020