La plantilla de Robert Bosch Castellet intensifica les mobilitzacions contra el tancament de la planta

Assemblea informativa demà dimecres, 7 d’octubre

El Comitè d’Empresa de Robert Bosch ha convocat noves accions de protesta contra l’ERO presentat per l’empresa per tancar la planta de Castellet i ha intensificat així la mobilització de la plantilla en defensa dels seus llocs de treball.

Les treballadores i treballadors estan en vaga des d’aquest dilluns i fins al dijous de la setmana que ve per deixar ben clar el seu rebuig a l’expedient. Així mateix, aquest dimecres, 7 d’octubre, a les 10 h, es farà una assemblea informativa al pàrquing de la fàbrica i, tot seguit, s’iniciarà una marxa en defensa de l’activitat i l’ocupació de la planta de Castellet fins a la N-340, a l’altura de la fàbrica de Castellet. També s’està preparant una concentració a Barcelona per al divendres 9 d’octubre.

CCOO d’Indústria dona suport a la mobilització i a les reivindicacions de la plantilla de Robert Bosch i exigeix a la multinacional la retirada de l’expedient i que s’assegui a negociar una alternativa industrial que garanteixi la continuïtat de l’activitat i dels llocs de treball.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 d’octubre de 2020