Assemblea informativa demà dimecres, 7 d'octubre

La plantilla de Robert Bosch Castellet intensifica les mobilitzacions contra el tancament de la planta

Foto El Comitè d’Empresa de Robert Bosch ha convocat noves accions de protesta contra l’ERO presentat per l’empresa per tancar la planta de Castellet i ha intensificat així la mobilització de la plantilla en defensa dels seus llocs de treball.

Les treballadores i treballadors estan en vaga des d’aquest dilluns i fins al dijous de la setmana que ve per deixar ben clar el seu rebuig a l’expedient. Així mateix, aquest dimecres, 7 d’octubre, a les 10 h, es farà una assemblea informativa al pàrquing de la fàbrica i, tot seguit, s’iniciarà una marxa en defensa de l’activitat i l’ocupació de la planta de Castellet fins a la N-340, a l’altura de la fàbrica de Castellet. També s’està preparant una concentració a Barcelona per al divendres 9 d’octubre.

CCOO d’Indústria dona suport a la mobilització i a les reivindicacions de la plantilla de Robert Bosch i exigeix a la multinacional la retirada de l’expedient i que s’assegui a negociar una alternativa industrial que garanteixi la continuïtat de l’activitat i dels llocs de treball.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 d’octubre de 2020