CCOO es concentrarà en suport dels 19 conductors acomiadats per l’empresa de logística Luís Simões, subministradora de la planta de Coca-Cola a Martorelles

L’empresa continua treballant a ple rendiment però amb treballadors autònoms

Demà dimecres, 7 d’octubre, a les 9 hores, se celebra el judici contra l’empresa Luís Simões, subministradora de la planta de Coca-Cola a Martorelles, per acomiadament improcedent.

CCOO va interposar una demanda contra l’expedient de regulació d’ocupació, que es va començar a tramitar dies abans de l’inici de la pandèmia i que va comportar la substitució dels treballadors per personal autònom.

Per a CCOO, la decisió de la companyia d’aprofitar la baixada de l’activitat a causa del coronavirus per destruir llocs de treball té una clara voluntat de precaritzar, encara més, les condicions de treball d’aquest col•lectiu de treballadors de logística, el qual es troba fortament pressionat per la massiva oferta de conductors externs que existeix en el mercat.

Per això el sindicat convoca una concentració en suport dels 19 acomiadats demà, a les 9 hores, a les portes del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), al passeig de Lluís Companys, 14, de Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 d’octubre de 2020