Concentració de la plantilla d’Aryzta Bakeries Iberia a Olesa

Aquest dimecres, 7 d’octubre, les treballadores i treballadors d’Aryzta Bakeries Iberia es concentraran, a partir de les 10 h, davant de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat (pl. de Fèlix Figueras i Aragai, s/n) per demanar el suport de l’Administració en defensa dels seus llocs de treball. Està previst que l’alcalde rebi una representació de la plantilla.

CCOO d’Indústria dona suport a la mobilització de la plantilla d’Aryzta Bakeries Iberia contra l’ERO presentat per l’empresa, a la qual exigeix la retirada de l’expedient, ja que considera que aquesta decisió empresarial no està justificada i que només respon a una deslocalització de l’activitat a altres plantes del grup, a la qual el sindicat s’oposa fermament.