Demà dissabte, 3 d'octubre, a les 11 h, a Casa Alguer de Santa Margarida i els Monjos (carrer Alguer), amb presència dels secretaris generals de Catalunya d'ambdós sindicats

Concentració de CCOO i UGT pel futur del Penedès

Foto Demà dissabte, 3 d’octubre, a les 11 hores, CCOO i UGT convoquem una mobilització a Santa Margarida i els Monjos pel futur del Penedès, oberta al conjunt de la ciutadania, amb el lema “Volem futur al Penedès. Amb treball digne, amb indústria, amb una economia productiva i sostenible”.

CCOO i UGT volen fer visible la problemàtica dels conflictes recents existents al territori d’empreses com Alfisa a Santa Margarida i els Monjos, Saint-Gobain a l’Arboç o la Robert Bosch a Castellet i la Gornal, així com empreses amb conflictes passats com Calsonic, Marelli o d’altres sectors amb important presència a aquestes comarques.

Els sindicats convocants destaquen que el Penedès necessita un pla d’inversions i polítiques d’industrialització, per evitar creixi l’atur i les desigualtats al territori i en aquest sentit aposten per dotar de contingut la Mesa per a la Industrialització del Penedès i per un pla de xoc d’ajut i d’impuls socioeconòmic.

S’ha convidat a l’acte al conjunt de la ciutadania del Penedès, als setanta-vuit ajuntaments, als tres consells comarcals i han confirmat la seva presència partits polítics i entitats socials del Gran Penedès, que s’han adherit a un manifest elaborat a tal efecte.

L’acte, en format concentració, a causa de les instruccions del Procicat, comptarà amb les salutacions de l’alcaldessa dels Monjos, Immaculada Ferret, alcaldessa de Santa Margarida i els Monjos i de Joan Sans, president del Consell Comarcal del Baix Penedès i alcalde de l‘Arboç. Després intervindran representants de les empreses Alfisa, Saint Gobain i Robert Bosch i finalitzarà amb les intervencions dels secretaris generals d’UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya, Camil Ros i Javier Pacheco.
02/10/2020