La plantilla l'ha ratificat avui per una àmplia majoria

S'arriba a un acord sobre l'ERO de Nobel Plastiques Ibérica

Les treballadores i treballadors de Nobel Plastiques Ibérica han ratificat avui per una àmplia majoria, amb un 80 % de vots a favor, l’acord sobre l’ERO al qual van arribar divendres la direcció i el comitè d’empresa. Malgrat que finalment no s’ha pogut evitar el tancament de la planta, CCOO d’Indústria valora positivament aquest acord, ja que s’han aconseguit unes bones condicions per a la plantilla, per sobre de les plantejades inicialment per l’empresa.

En el marc de l’acord s’han pactat unes indemnitzacions de 50 dies per any amb un màxim de 190.000 euros, una xifra que està per sobre del que marca el mínim legal. Així mateix, incorpora un conveni especial de cotitzacions amb la Seguretat Social per a les persones que tinguin a partir de 55 anys en el moment de sortida fins que compleixin els 61 anys. Finalment, es contractaran els serveis d’una empresa de recol·locació per ajudar les treballadores i treballadors a reincorporar-se al mercat laboral.
28/09/2020