Celebrat de manera telemàtica el dimarts 22 de setembre de 2020

Debat sobre la Via Laietana de Barcelona

Foto El dimarts, 22 de setembre, en el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat (16-22 de setembre), CCOO de Catalunya ha organitzat un debat sobre la reforma de la Via Laietana de Barcelona, carrer on precisament es troba la seu central del sindicat.

L’acte, titulat "Via Laietana, un espai que cal reformar", s'ha retransmès de manera telemàtica per YouTube, i comptava amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona. Amb presentació a càrrec de Carlos del Barrio, secretari de Política Sectorial i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya, hi han intervingut Rosa Alarcón, regidora de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona (en missatge gravat); Nel·la Saborit, tècnica del Pla estratègic metropolità de Barcelona; Carles Benito, president del BACC (Bicicleta Club de Catalunya); Emeka Okpala, secretari de Catalunya Camina, i Raquel de Haro, coordinadora del Barcelonès de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure el debat "Via Laietana, un espai que cal reformar", del dimarts 22 de setembre de 2020.

23/09/2020