La plantilla d’Acciona farà noves mobilitzacions contra l’ERO

S’han convocat una marxa lenta de vehicles i dues concentracions per a aquesta setmana

La plantilla d’Acciona Facility Services es manté ferma en el seu rebuig a l’ERO plantejat per l’empresa per acomiadar 500 persones. Així ha quedat palès en l’assemblea de treballadors i treballadores que s’està fent aquest matí per informar sobre la situació de les negociacions, l’estratègia a seguir i les pròximes mobilitzacions en defensa dels llocs de treball.

El comitè d’empresa d’Acciona ha convocat una marxa lenta de vehicles aquest dimarts, 15 de setembre, a partit de les 05 h, que sortirà des del pàrquing de pintures de la planta de Nissan de la Zona Franca, farà un recorregut per la zona i finalitzarà davant les oficines centrals d’Acciona (passeig de la Zona Franca, 69-73).

Coincidint amb les properes reunions de negociació de l’expedient, el comitè d’empresa també ha convocat la plantilla a concentrar-se dimecres 16 i divendres 18 de setembre, a partir de les 9.30 hores, davant la seu dels Serveis Territorials de Treball a Barcelona (carrer d’Albareda, 2), on tindran lloc aquestes reunions.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a aquestes mobilitzacions i torna a exigir a la direcció d’Acciona la retirada de l’ERO i la insta a asseure’s a negociar per trobar una sortida a aquesta situació.