La Federació d’Educació de CCOO demana una tornada a les aules segura

Inici de curs

Avui, 14 de setembre, s’inicia el curs escolar 2020-2021. La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya vol realçar el valor de la feina dels treballadors i treballadores per preparar les aules després de sis mesos de pandèmia de coronavirus, i perquè l’alumnat les torni a trobar acollidores i segures i hi torni a gaudir dels aprenentatges i de l’amistat.

Ara bé, per a CCOO, el Govern no ha fet la seva part de feina. S’ha dedicat a fer discursos en lloc de posar els recursos per reduir les ràtios, per incrementar la neteja i la desinfecció o per garantir els equips de protecció necessaris.

Des de la Federació d’Educació de CCOO s’ha continuat treballant durant tot l’estiu per intentar que això no passés. Les escoles han d’obrir i no han de ser un pol de contagi. Per això, el sindicat continuarà batallant amb tots els mitjans necessaris i s’ofereix per assessorar i ajudar els treballadors i treballadores i reclamar col·lectivament el que calgui en defensa dels seus drets.

Podeu veure el missatge de Manel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de setembre de 2020