Celebrada a la Plaça del Rei de Barcelona el dimecres 9 de setembre de 2020

Concentració per demanar respecte per l'educació

Foto Desenes de delegats i delegades de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya s'han concentrat a Barcelona, a la Plaça del Rei, el dimecres 9 de setembre, de 2020, per exigir respecte a l’educació i una tornada a les aules segura.

Amb intervencions de delegades i delegats de totes les etapes educatives, des del 0-3 anys fins a les universitats, i de tots els àmbit i professions (lleure, educació no reglada, docents de pública i privada, discapacitat, neteja, personal laboral...) s'han explicat diferents realitats i s'han volgut posar en comú propostes i reivindicacions per l'inici de curs en aquests temps de coronavirus. A la cloenda de l’acte han participat Aurora Huerga, secretària general de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya, Manel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
-les intervencions de diferents delegats i delegades de la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya a la concentració del dimecres 9 de setembre
-les intervencions d'Aurora Huerga, secretària general de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya, Manel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, a la concentració del dimecres 9 de setembre
- l'àlbum de fotografies a facebook de la concentració del dimecres 9 de setembre

09/09/2020