Aquest dimecres, 9 de setembre, a les 11 hores

Concentració de la plantilla de Saint Gobain al Parlament de Catalunya

Foto Aquest dimecres, 9 de setembre, el comitè d’empresa de Saint Gobain de l’Arboç ha convocat la plantilla a una concentració a les 11 hores, davant el Parlament de Catalunya, per la continuïtat de l’activitat a la planta i en defensa dels llocs de treball, i per manifestar el seu rebuig a l’ERO presentat per l’empresa. A les 12 h, està previst que una representació del comitè d’empresa sigui rebuda per diferents grups parlamentaris per exposar-los la seva situació.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a les reivindicacions de la plantilla, que està en vaga indefinida des de diumenge, i els acompanyarà en aquesta mobilització. CCOO exigeix a l’empresa la retirada de l’expedient i que faci les inversions necessàries per garantir la continuïtat de l’activitat i de l’ocupació a la planta penedesenca, ja que la seva productivitat i rendibilitat (10.5 milions d’euros al 2019) així ho justifiquen.
08/09/2020