Estan afectats 122 llocs de treball

CCOO rebutja la decisió de Saint Gobain de cessar l' activitat de Glass en l'Arboç del Penedès

Foto A data 25 de agost l’empresa Glass ha notificat la seva intenció de cessar la seva activitat a l’Arboç del Penedès, al•legant una decisió estratègica per part del grup.

Saint Gobain ha informat a la Representació Legal dels Treballadors, que, no només no té intenció de fer la inversió necessària per a reconstruir el forn, sinó que té la intenció d’iniciar a les pròximes setmanes una negociació de l’ERO d’extinció de 122 llocs de treball i donar per finalitzada la seva activitat a Glass a l’Arboç.

CCOO d’Indústria rebutja aquesta decisió, ja que entén que l’actual situació del forn i les feines de manteniment realitzades durant els mesos de confinament garanteixen l’activitat del mateix fins al 2022, i que la productivitat i rendibilitat de la planta (10.5 milions d’euros al 2019) justifiquen les inversions necessàries per a donar continuïtat a l’activitat.

CCOO no es resigna a la decisió unilateral de l’empresa, aposta per la continuïtat de l’activitat i prendrà totes les accions que tingui al seu abast per a garantir que això sigui així. el propers dies es convocaran assemblees de treballadors i treballadores per a determinar les accions a prendre per a garantir els llocs de treball.
26/08/2020