Per a CCOO, aquest fet aïllat no ha de suposar una generalització i estigmatització del col·lectiu de professionals d'assistència a la gent gran

El sector de la Generalitat de CCOO condemna els fets que han tingut lloc a la residència de gent gran Mossèn Homs i fa públic el seu suport a les treballadores i treballadors del centre

Foto

Les persones treballadores de la residència de gent gran Mossèn Homs de Terrassa, com en altres serveis essencials, han suplert les deficiències d’un model socio-sanitari caduc, que’ s’ha vist agreujat amb la pandèmia de la covid-19.
Tot i haver patit les retallades de drets i de recursos de l’anterior crisi, han desenvolupat la seva tasca amb un alt grau de professionalitat, ètica i bon tracte vers les persones que atenen. Per aquest motiu, el rebutjable cas aïllat que ha tingut lloc a la residència de gent gran Mossèn Homs no ha de posar en dubte l’ètica i la professionalitat de tot el personal de les nostres Residències de Gent Gran.
De cara a una tardor i un hivern molt incerts, des de CCOO sol•licitem al Departament de Treball, Afers socials i Famílies que posi tots els mitjans al seu abast per a que les treballadores i els treballadors puguin fer la seva feina amb garanties. Però sobretot, que respecti els criteris de contractació temporal pactats amb la part social, per tal d’assolir el bon funcionament d’un servei essencial per a les persones que han de viure i les seves famílies.

25/08/2020