Dimecres 29 de juliol, al matí

CCOO presentarà un escrit a la Fiscalia de Tarragona per exposar les circumstàncies dels accidents mortals d'IQOXE i el bloqueig a l'activitat del sindicat per part de l'empresa

Aquest dimecres, 29 de juliol, CCOO d’Indústria de Catalunya presentarà un escrit a la Fiscalia Provincial de Tarragona en el qual exposa que la gestió d’IQOXE, derivada d’una estratègia de reducció de costos que ha acabat repercutint directament en les mesures de prevenció i seguretat de l’empresa, és la causa dels dos accidents mortals ocorreguts a l’empresa aquest any.

En aquest escrit a la Fiscalia, CCOO també posa de manifest el bloqueig, per part d’IQOXE, a l’activitat sindical de CCOO, que durant aquest any ja ha presentat nou denúncies contra l’empresa a la Inspecció de Treball per temes de seguretat i per assetjament sindical.

Un cop registrat l’escrit, el director del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya, Jonathan Gallego, i els secretaris generals de CCOO d’Indústria de Catalunya i de Tarragona, José Antonio Hernández i José Manuel Martín, respectivament, atendran els mitjans de comunicació, a les 10 h, a les portes de la Fiscalia Provincial de Tarragona (rambla del President Lluís Companys, 10, de Tarragona).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de juliol de 2020