CCOO ha denunciat l'empresa davant la Inspecció de Treball per la vulneració de la llibertat sindical de dos representants del sindicat

CCOO denuncia que Stradivarius aprofita la situació de la COVID-19 per prohibir l'activitat sindical a l'empresa

Foto CCOO d’Indústria de Catalunya denuncia que Stradivarius, del Grup Inditex, està aprofitant la situació de pandèmia per vulnerar la llibertat sindical de dos dels seus representants al magatzem logístic que l’empresa té a Cabrianes.

L’empresa els ha prohibit accedir tant a les reunions amb la direcció com a les seves reunions internes de delegats, ja que treballen en diferents torns. Després de diversos intents infructuosos per resoldre aquesta situació i arribar a una solució, CCOO ha interposat una demanda contra l’empresa davant la Inspecció de Treball per denunciar que s’estan vulnerant el dret dels dos delegats a exercir l’activitat sindical.

CCOO destaca que els dos delegats han complert en tot moment les normes de seguretat, l’ús de la mascareta i la distància interpersonal de dos metres a l’hora de dur a terme la seva activitat sindical; unes normes que, en canvi, l’empresa incompleix quan li convé.

CCOO no entén aquest plantejament de Stradivarius, que no s’ha donat en cap dels altres centres logístics del Grup Inditex, i exigeix a la direcció de l’empresa que cessi en aquesta actitud antisindical.
27/07/2020