CCOO convoca vagues i mobilitzacions contra els 451 acomiadaments a Comdata Group (antiga Digitex)

El dijous 23 de juliol començarà el calendari de mobilitzacions

La multinacional Comdata, antiga Digitex, vol acomiadar 451 persones treballadores a partir del 8 d’agost arreu de l’Estat: a Catalunya pretén executar 169 acomiadaments entre les seus de Viladecans i Esplugues de Llobregat. CCOO junt amb tots els sindicats presents a l’empresa han convocat un calendari de mobilitzacions per denunciar aquesta mesura desproporcionada i aturar aquests acomiadaments.

Comdata (Digitex), empresa del sector de contact center, dona servei d’atenció al client a CaixaBank, Iberdrola, Telefónica i Gas Natural, entre altres.

El proper dijous 23 de juliol, coincidint amb la mesa de negociació, començarà aquest calendari de mobilitzacions amb una aturada de dues hores a cada torn de servei d’atenció telefònica (d’1 a 3 hores, de 10 a 12 hores i de 18 a 20 hores).

El divendres 24 es faran tres hores d’aturada a cada torn (d’1 a 4 hores, de 10 a 13 hores i de 18 a 21 hores) i els dies 27 de juliol i 3 d’agost està convocada una vaga de vint-i-quatre hores si l’empresa no rectifica la seva pretensió.

A Catalunya les treballadores i treballadors estan convocats a la concentració, respectant les mesures de distanciament i seguretat pertinents, que es realitzarà davant el centre de treball de Comdata-Digitex a Viladecans (Edifici Brasil, c/ Catalunya, 83).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de juliol de 2020