El sindicat exigeix a la multinacional que segueixi treballant en la reindustrialització de la fàbrica vallesana

CCOO rebutja la decisió de Continental Automotive de tancar definitivament la planta de Rubí a finals de l'any que ve

Foto La multinacional Continental Automotive ha fet pública la seva decisió d’abandonar el projecte de reindustrialització de la planta de Rubí i tancar la planta vallesana a finals de l’any que ve, de manera que des d’ara i fins llavors anirà transferint la producció que es fa a Rubí a altres plantes.

CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja aquesta mesura i exigeix a la multinacional que segueixi treballant en la reindustrialització de la planta vallesana per trobar una alternativa industrial per a les instal·lacions que garanteixi la màxima ocupació possible. Per a CCOO aquest ha estat un tema prioritari des del principi i no permetrà que la multinacional se’n desdigui tan fàcilment.

CCOO lamenta la manera com s’ha assabentat de la decisió de la multinacional, a través de la premsa i no a la mesa de negociació oberta amb la mediació de l’Administració.

15/07/2020