Els comitès de Nissan preparen una marxa popular amb el lema “Nissan somos tod@s”

Aquest divendres, 10 de juliol, a partir de les 18 h

Els comitès d’empresa de Nissan estan preparant una gran mobilització amb la qual pretenen implicar el conjunt de la societat amb la lluita de les treballadores i treballadors pel futur de les plantes catalanes i dels llocs de treball. Aquest divendres, 10 de juliol, han convocat una marxa popular amb el lema “NISSAN SOMOS TOD@S” des de diferents municipis de la província de Barcelona que finalitzarà amb una gran concentració al campament “La Resistance” de Montcada i Reixach.

La marxa s’organitzarà en dues grans columnes que acabaran confluint al campament. La primera columna sortirà a les 18 h des de Santa Coloma de Gramenet (plaça de la Vila) i a les 19 h sortirà un altre grup des de Ripollet (casal de cultura). Cap a les 20 h, quan arribi la marxa de Santa Coloma se sortirà des de l’antic ajuntament de Montcada fins al pavelló municipal Miquel Poblet, on esperaran el grup que ve des de Ripollet per anar tots junts fins al campament de Nissan.

La segona columna sortirà a les 18 h des de Mollet del Vallès (nou Ajuntament) i un altre grup sortirà a les 19 h des de Santa Perpètua de Mogoda (Parc Central). Sobre les 20 h, a la Llagosta, quan hagin arribat aquestes dues marxes, sortiran tots junts per la nacional fins al campament de Nissan.

Un cop finalitzades les marxes i quan tothom estigui concentrat davant la fàbrica de Nissan de Montcada, es farà una assemblea per explicar el detall de les reunions mantingudes aquesta setmana amb l’Administració i amb la direcció de Nissan. En la reunió mantinguda aquest dimecres, amb la mediació del Departament de Treball, la representació social ha deixat clar que no estan disposats a negociar res amb l’amenaça de l’ERO sobre la taula i han tornat a reclamar a l’empresa que el retiri. El Departament de Treball ha tornat a convocar les parts dimarts de la setmana que ve.