Demà divendres, 10 de juliol, a les 11 hores, a la sala polivalent de la Biblioteca Municipal de Lloret (plaça de Pere Torrent, 1)

CCOO organitza a Lloret de Mar la taula rodona “Cap a un model turístic sostenible a les comarques gironines. Reptes i oportunitats”

Demà divendres, 10 de juliol, a les 11 hores, CCOO de les Comarques Gironines organitza a la sala polivalent de la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar (plaça de Pere Torrent, 1) la taula rodona “Cap a un model turístic sostenible a les comarques gironines. Reptes i oportunitats”.

Hi participaran Jaume Dulsat, alcalde de Lloret de Mar; Pere Cornellà, president de PIMEC Girona; Ward Wijngaert, gerent de l’Associació de Càmpings de Girona i professor en el Grau de Turisme de la Universitat de Girona (UdG); Ramón González, secretari general de CCOO de Serveis de Catalunya, i Belén López, secretària general de CCOO de les Comarques Gironines.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de juliol de 2020