Dones mentores

Què és 'Dones Mentores'?

Dones Mentores és un programa de mentoria amb perspectiva de gènere que promou la participació social i l’horitzontalitat. Està orientat a dones que pateixen violències masclistes i ofereix acompanyaments qualificats en casos singulars i/o d’especial complexitat.

Per què 'Dones Mentores' a CCOO?

Les violències masclistes afecten totes les dones i tots els espais vitals, laborals i íntims. Des de CCOO volem atendre de manera integral i donar una resposta global adreçada a totes les dones CCOO que han patit o es troben en una situació de violència masclista. Hi ha dones independents econòmicament perfectament integrades als seus espais laborals que pateixen violències masclistes. A les dones de CCOO, afiliades, delegades o companyes dels nostres centres de treball o dels nostres entorns, que ho puguin necessitar per què no assignar-los una mentora?

Vols ser mentora?

Entens que les violències masclistes impacten sobre les dones pel simple fet de ser dones? Entens que les violències masclistes són la més greu representació de la desigualtat de gènere en una societat patriarcal? Vols posar el teu gra de sorra, la teva experiència per combatre-les? ENS NECESSITEM TOTES. Et formarem en mentoria i passaràs a formar part de la nostra borsa de mentores.

Creus que necessites una mentora?

Has sobreviscut a alguna situació de violència masclista? Llavors pots entendre la importància d’un acompanyament des de la comprensió total del que representa. Trucan’s, et formarem en mentoria i passaràs a formar part de la nostra borsa de mentores. ENTRE TOTES, TOT.

SI pateixes violència masclista, si us plau, truca’ns! Et contactarem immediatament per acompanyar-te de la millor manera i assignar-te una mentora.

Si vols saber-ne més, si us plau truca’ns:

A la Secretaria de Dones de CCOO de Catalunya, al 93 481 29 06
O bé a Dones mentores al 619237380

#niunamanosuelta

Per a més informació:
- díptic informatiu sobre el projecte 'Dones mentores'
- web de Dones Mentores www.donesmentores.com

Dones Mentores és un innovador programa de Mentoring Social amb perspectiva de gènere, instaurat al territori des del 2017 i agermanat amb l’oficina KVINFO Mentornetvaerk (Centre Nacional Danès per a la Investigació i informació sobre Gènere, Igualtat i Diversitat) a Dinamarca.

08/07/2020