Lidl reconeix l’esforç de la seva plantilla

Acord amb CCOO per reforçar les mesures higièniques

Després de la vaga convocada per CCOO de Serveis al passat juny, la direcció de Lidl Espanya va decidir apostar pel diàleg i va asseure’s a negociar amb els  representants de la plantilla. El resultat és un acord que se centra en preservar la salut dels i les treballadores i reconeixent l’esforç realitzat des que es va establir l’estat d’alarma.

El passat 1 de juliol, Lidl Espanya va subscriure un acord amb CCOO de Serveis per reforçar les mesures preventives i higièniques en els centres de treball i per compensar la plantilla per l’esforç realitzat durant la crisi sanitària.

Entre les mesures preventives cal destacar el compromís de l’empresa per controlar l’aforament de les botigues i la creació d’una comissió de seguiment de la COVID-19 per gestionar els possibles brots i prendre mesures efectives.

D’altra banda, s’ha arribat a un acord per gestionar les hores negatives (hores no treballades per la reducció de l’horari de les botigues durant l’estat d’alarma) i per compensar la plantilla per l’esforç realitzat.

CCOO de Serveis valora de forma molt positiva aquest acord, tant pel contingut del mateix com per suposar la fi de la confrontació amb l’empresa. El sindicat celebra la nova disposició de Lidl Espanya a escoltar i negociar amb la seva plantilla.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de juliol de 2020