De l'1 de juliol al 15 de setembre

La Xarxa d'Acció Solidària (XAS) inicia la seva vuitena campanya de recollida de material escolar

Foto La Xarxa d'Acció Solidària (XAS) de CCOO, inicia avui, 1 de juliol, i fins al 15 de setembre, una nova campanya de recollida de material escolar sota el lema “S’ha de garantir a totes les nenes i tots els nens l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis en dignitat i igualtat”.

La campanya d’aquest any és la vuitena que fa la XAS i coincideix amb una situació molt complicada a causa de la crisi de coronavirus, que ha provocat un increment important de famílies en situació de pobresa, de precarietat i d’exclusió social.

La Xarxa Acció Solidària considera que aquest any és excepcional i cal una resposta a la crisi amb més inversió pública i més solidaritat popular i obrera. La crisi del coronavirus ha demostrat la fragilitat del nostre model de benestar social, entre d’altres per la manca de recursos en el sistema educatiu i també per la falta d’innovació digital per assegurar realment una escola inclusiva.

Com cada any, durant la campanya, els locals de CCOO i les representacions sindicals de CCOO a les empreses són la referència per organitzar i rebre tot tipus de material escolar nou, utilitzable i necessari per a les escoles en barris i municipis amb alt nivell de risc d’exclusió social. La llista de material a recollir és: llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, cinta adhesiva, quaderns, folis, llibretes i altre material fungible.

Recollida de:
- LLAPIS
- GOMES
- BOLÍGRAFS
- MOTXILLES
- CERES DE COLOR
- MAQUINETES
- RETOLADORS
- ESTOIGS
- CINTA ADHESIVA
- QUADERNS
- FOLIS