CCOO lamenta la mort de la seva sindicalista Marisa López

Avui ens hem llevat amb la colpidora notícia de la mort de la sindicalista de CCOO de Catalunya Marisa López, a l’edat de 65 anys. Treballadora i històrica delegada de CCOO del sector del comerç, la Marisa va formar part de la direcció del sindicat i durant uns quants anys va ser secretària general de la Federació del Comerç. La Marisa forma part d’una estirp de grans sindicalistes com és el cas del seu germà, el Salva López, que també ens va deixar fa un any i mig. La Marisa es va distingir per la seva força i vitalitat i per la seva lluita en favor de les treballadores i treballadors d’un sector especialment feminitzat com és el comerç. El sindicat mostra el seu sentit condol a la seva família i als seus amics. Sempre estarà en el nostre record.