Gràcies a la pressió de la vaga del 30 de juny, que ha quedat desconvocada

S'acorda iniciar un procés de negociació per implementar la seguretat a la mina d'Iberpotash de Sallent

Foto Gràcies a la pressió de la convocatòria de vaga prevista per al proper 30 de juny, la direcció d’Iberpotash de Sallent s’ha compromès a obrir un procés per negociar les mesures de seguretat i prevenció que cal implementar a la mina per garantir la seguretat i la salut de les persones que hi treballen, i evitar nous accidents.

Davant d’aquest compromís, els comitès d’empresa d’Iberpotash de Sallent i de Montajes Rus han decidit desconvocar la vaga per facilitar el bon desenvolupament de les negociacions. L’objectiu de la convocatòria era reivindicar la seguretat a la mina, després dels últims accidents ocorreguts, un objectiu que centrarà aquest procés de negociació.

CCOO d’Indústria valora positivament l’establiment d’aquesta negociació i estarà atenta al seu desenvolupament  per garantir que les persones que treballen a la mina ho fan en condicions de seguretat i que no es posa en risc la seva seguretat.
25/06/2020