Queda desconvocada la vaga prevista a Condialiment

S'arriba a un principi d'cord amb la patronal ANAFRIC i Mercabarna per trobar una sortida que garanteixi l'activitat i l'ocupació de la plantilla de Condialiment

Aquesta tarda la patronal càrnia ANAFRIC, les direccions de Mercabarna i Condialiment Serveis i la representació de les treballadores i treballadors han arribat a un principi d’acord amb la que obre la possibilitat de trobar una sortida que permeti garantir l’activitat i els llocs de treball de la plantilla de Condialiment.

Les parts han acordat iniciar un procés de negociació per a la possible construcció, per part d’ANAFRIC, que representa els operadors actuals, d’un nou escorxador de titularitat privada al lloc on hi ha l’actual escorxador municipal, amb el compromís de mantenir l’activitat industrial i l’ocupació actual.

En el marc d’aquest principi d’acord també s’ha pactat la readmissió del treballador acomiadat recentment per Condialiment.

Amb la consecució d’aquest acord queda desconvocada la vaga de la plantilla de Condialiment, prevista els dies 23, 25 i 26 de juny.
22/06/2020