Serà els dies 23, 25 i 26 de juny

La plantilla de Condialiment farà vaga contra el tancament de l'escorxador municipal de Mercabarna

Les treballadores i treballadors de Condialiment han iniciat un procés de mobilització contra el tancament de l’escorxador municipal de Mercabarna i en defensa dels seus llocs de treball. Aquesta setmana han protagonitzat una concentració a la plaça de Sant Jaume i la que ve faran diverses jornades de vaga per exigir a l’Ajuntament de Barcelona, com a principal accionista de Mercabarna, que faci marxa enrere en aquesta decisió. El comitè d’empresa ha convocat vaga els dies 23, 25 i 26 de juny.

Aquest matí hi havia prevista una reunió de mediació de vaga al Departament de Treball, però ni les direccions de Condialiment i Mercabarna ni l’Ajuntament s’hi han presentat, amb la qual cosa la mobilització tira endavant.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a les reivindicacions de la plantilla de Condialiment i exigeix a la direcció de Mercabarna i a l’Ajuntament de Barcelona una alternativa que permeti garantir la continuïtat d’aquesta activitat i dels llocs de treball, ja que l’escenari actual ens aboca inevitablement al conflicte.
19/06/2020