CCOO fa una crida a la unitat de totes les treballadores i treballadors de les empreses proveïdores i auxiliars per revertir la decisió de Nissan

Foto CCOO fa una crida a la unitat de totes les treballadores i treballadors de les empreses proveïdores i auxiliars de Nissan en aquest procés de mobilització per revertir la decisió de la multinacional i garantir la continuïtat de les plantes catalanes i dels llocs de treball.

La veritable força de la reivindicació i la lluita està situada en la unitat de totes les treballadores i treballadors, tant de Nissan com de les seves empreses proveïdores i auxiliars, una unitat que ha de ser visible en tots els processos de mobilització. Així s’ha dit en la reunió que han mantingut aquest dimecres els portaveus de CCOO dels comitès d’empresa de Nissan amb la representació sindical de les empreses proveïdores i de components.

El futur de les persones que treballen a les empreses auxiliars i de components va unit al futur de la plantilla de Nissan, ja que els seus llocs de treball també perillen davant l’anunci de la multinacional de tancar l’activitat industrial a Catalunya. Per això és més necessari que mai treballar en la mateixa direcció i amb un mateix objectiu: garantir l’ocupació.

Units hem de ser capaços de revertir la decisió de tancament, per això els comitès de Nissan fan una crida perquè el màxim de persones possible se sumin a les mobilitzacions que s’organitzen i es faci visible també el paper de les treballadors i treballadors que depenen indirectament de l’activitat de Nissan a Catalunya.
18/06/2020