El Consejo Confederal de CCOO aprova una resolució en suport a les plantilles de Nissan i Alcoa

Exigeix mecanismes per evitar el tancament

Ahir dimarts, el Consejo Confederal de CCOO, reunit en sessió telemàtica, va aprovar una resolució sobre la situació a les empreses Nissan, del sector de l’automoció, i Alcoa, del sector de l’alumini, que darrerament han anunciat tancaments.

CCOO exigeix mecanismes per evitar el tancament de Nissan i Alcoa, així com de moltes altres empreses que puguin derivar-se d’una dinàmica de deslocalització en processos de transformació industrial, en l’estratègia cap a una economia sostenible i circular. El sindicat vol traslladar el seu suport al conjunt de treballadors i treballadores que estan veient amenaçats els seus llocs de treball.

Podeu llegir la resolució a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de juny de 2020