La Federació de Sanitat de CCOO reclama valorar també el paper del personal de sanitat privada que ha atès a pacients de COVID-19

Compensacions

Coincidint amb l’anunci del Govern del pagament d’una gratificació al personal sanitari i de residències, la Federació de Sanitat de CCOO vol reivindicar el paper del personal de la sanitat privada, que ha rebut pacients de COVID-19 durant els moments de saturació de la sanitat pública.

La federació reclama que es gratifiqui directament aquest col·lectiu, perquè els hospitals privats també han hagut d’atendre pacients afectats pel coronavirus.

El sindicat destaca que els treballadors i treballadores de la sanitat privada també han dedicat els seus esforços, en condicions molt difícils, a lluitar contra la pandèmia, i per això demana estudiar compensacions.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de juny de 2020