La Federació de Sanitat de CCOO critica l’adjudicació a dit del contracte de rastreig de contactes de coronavirus

A l’empresa Ferroser Servicios Auxiliares (propietat de Ferrovial)

Davant la notícia de l’adjudicació a dit, per part del Departament de Salut de la Generalitat, de la contractació del rastreig dels contactes de persones positives de coronavirus a l’empresa Ferroser Servicios Auxiliares (propietat de Ferrovial), la Federació de Sanitat de CCOO critica aquesta mesura.

El Departament ha fet una contractació milionària per fer aquest seguiment i des de CCOO mostrem el nostre desacord per aquesta presa de decisió. A més, s’observa poca transparència a l’hora de fer aquesta contractació, a una empresa que en principi fa feines de neteja, aprofitant el caràcter urgent que preveu l’actual estat d’alarma.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de juny de 2020