El dimecres 10 de juny han convocat 4 hores de vaga i faran una acció de protesta

La plantilla d'Akzo Nobel es mobilitza en defensa de les condicions laborals i de l'ocupació

Foto La direcció d’Akzo Nobel Industrial Paints (Vallirana) ha posat sobre la taula una modificació substancial de les condicions laborals de la plantilla i la supressió del procés continu, cosa que suposaria l’acomiadament d’onze persones. Davant la impossibilitat d’arribar a un acord amb l’empresa per revertir aquestes decisions, el comitè d’empresa ha convocat la plantilla a una jornada de mobilització en defensa de les condicions i els llocs de treball.

El dimecres 10 de juny s’han convocat dues hores de vaga per torn de treball, concretament de 12 a 16 hores. A les 12 hores, les treballadores i treballadors es concentraran a les portes de l’empresa, situada al polígon industrial Can Prunera (c. del Penedès, 1-3) per manifestar el seu rebuig a les mesures que planteja la direcció.

Sobre les 13 h sortiran en manifestació en direcció cap a l’Ajuntament de Vallirana (carrer Major, 329), on està previst que els rebi l’alcaldessa i on es concentraran per demanar el suport del consistori.

CCOO d’Indústria dona suport a les reivindicacions de la plantilla i els acompanyarà en aquesta jornada de mobilització.

Demà a la tarda hi ha prevista la reunió de mediació de la vaga amb el Departament de Treball.
08/06/2020