Avui es concentraran davant d'un concessionari de la marca francesa a Esplugues de Llobregat

La plantilla de Nissan interpel·la Renault en defensa dels seus llocs de treball

Foto Les treballadores i treballadors de Nissan continuen mobilitzant-se en defensa dels seus llocs de treball, i volen denunciar també davant de Renault, com a membre de l’aliança que gestiona la zona d’Europa, que la decisió de Nissan deixarà 25.000 famílies sense feina, amb tot el que això comporta.

Per això, aquesta tarda els comitès d’empresa han convocat les treballadores i treballadors a una nova concentració, a les 17 h, davant del concessionari Renault situat a l’avinguda dels Països Catalans, 24-26, d’Esplugues de Llobregat.

Amb aquesta nova protesta volen fer arribar el seu missatge alt i clar al president d’ANFAC i directiu de Renault, José Vicente de los Mozos, per dir-li que no es pot rentar les mans en aquest assumpte.

CCOO d’Indústria dona suport a la mobilització de les treballadores i treballadors de Nissan en defensa dels seus lloc de treball i seguirà lluitant al seu costat per revertir la decisió de la multinacional de tancar les plantes de Catalunya.
02/06/2020