‘Lluita digital’ 347. CCOO de Catalunya elabora una guia sindical en relació amb la utilització de proves per a la detecció del coronavirus per part de les empreses

Aquesta publicació digital arriba per correu electrònic, amb una periodicitat quinzenal, a tots els afiliats i afiliades que ho desitgen, completa la informació de la revista en paper Lluita Obrera i afegeix un plus d’actualitat a la informació del sindicat.

En aquest número parlem de la guia sindical en relació amb la utilització de proves per a la detecció del coronavirus per part de les empreses; el tancament de les plantes de producció de Nissan a Catalunya; l’estudi sobre condicions sociolaborals de les treballadores de la llar llatinoamericanes a Barcelona, i la reincorporació progressiva d’empleades i empleats públics, entre altres informacions.

Fes clic per veure el número 347 del Lluita Digital.

Si encara no t’hi has subscrit, fes-ho ara!

Subscripció gratuïta al Lluita Digital.