CCOO rebutja el tancament de l'escorxador municipal de Mercabarna

Foto Avui s’ha publicat a la premsa la decisió final del Consell d’Administració de Mercabarna de tancar l’escorxador municipal per raons econòmiques. CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja aquesta mesura i exigeix una solució que garanteixi la continuïtat de l’activitat i dels llocs de treball.

CCOO denuncia que, amb aquesta decisió, l’Ajuntament de Barcelona, com a accionista principal de Mercabarna, aposta per la destrucció d’ocupació i de teixit productiu, trenca la cadena de valor, en comptes de buscar solucions de continuïtat, i contraria el discurs de defensa dels serveis públics i essencials, com és el sector de l’alimentació, que s’ha estat donant durant la crisi provocada per la pandèmia de la COVID-19.

Davant d’aquesta escenari, CCOO d’Indústria de Catalunya demanarà una reunió amb els diferents grups municipals per revertir aquesta situació, a més de la resta d’actuacions ja anunciades.
27/05/2020