Regions de Catalunya, Llombardia, Alvèrnia - Roine - Alps i Baden-Württemberg

Els sindicats dels Quatre Motors per a Europa demanen al president de la Generalitat un espai de diàleg

Ahir dimecres, 13 de maig, CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya van fer arribar una carta adreçada al president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra i Pla, en nom del grup dels Quatre Motors per a Europa.

El grup dels Quatre Motors per a Europa està format pels sindicats més representatius de les quatre regions que lideren l’economia europea: Catalunya, Llombardia, Alvèrnia - Roine - Alps i Baden-Württemberg.

Aquest grup de sindicats demana espais de diàleg amb una visió transnacional per fer arribar l'aportació dels  representants dels treballadors i treballadores. Li transmetem la importància estratègica del treball de reflexió comuna i d'acarament que des de la xarxa interregional dels Quatre Motors per a Europa s'està fent per fer front a l'emergència sanitària causada per la COVID-19 i a l’emergència social que se'n deriva, tot reforçant la col·laboració entre els sindicats dels quatre territoris.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de maig de 2020