CCOO ofereix l’adequació de la quota d’afiliació a les persones que han perdut ingressos i també facilitats per a les noves afiliacions

La Comissió Executiva de CCOO de Catalunya va aprovar el 5 de maig, diverses mesures per a les persones afiliades amb pèrdua d’ingressos atesa la crisi de la COVID-19. Les mesures preveuen reduccions temporals de la quota i l’accés als serveis jurídics i a l’assessorament amb preus reduïts per a les noves afiliacions amb ingressos inferiors als 14.000€ anuals.

El pla de quotes del sindicat ja s’adapta als ingressos de cada afiliat o afiliada amb diferents trams de quota segons els ingressos de la persona, però com a sindicat solidari volem oferir noves mesures per a les persones que s’han vist més perjudicades en aquesta situació de crisi.

MESURES PER A LES PERSONES AFILIADES

Adequació de l’import de la quota per a les persones afiliades que han perdut ingressos per trobar-se en situació d’ERTO o per pèrdua del lloc de treball

Quadre de les quotes

INGRESSOS ANUALS

QUOTA MENSUAL

De 14.001 a 24.000 €

De 7.001 a 14.000 €

Inferior a 7.001 €

Sense Ingressos

0 € durant 3 mesos

MESURES PER A LES NOVES AFILIACIONS

Assessorament laboral

– L’assessorament laboral individual és gratuït per a les persones afiliades i amb una carència de 3 mesos de quota general (13,50 €) per a les noves afiliacions.
– Com a novetat per a les persones que tenen ingressos inferiors a 14.000 € la carència serà de 3 mesos de quota reduïda (7,15 €).

Assessorament jurídic

– Oferim el nostres serveis jurídics a un menor cost de l’habitual per a totes les persones que hagin tingut una minoració important en els seus ingressos.
– A les persones que hagin perdut el seu lloc de treball atesa la crisi de la COVID-19 i vulguin tramitar una demanda per nul·litat en l’acomiadament, els oferim uns importants descomptes.

APLICACIÓ DE LES MESURES

Per poder tenir accés a aquestes mesures, les persones afiliades hauran de dirigir-se al sindicat a través del telèfon 933 100 000, als locals sindicals o a través dels de la representació sindical a l’empresa.