Les greus conseqüències de la parada per l'estat d'alarma deixen en situació límit moltes persones, i per això reclamen mesures urgents de protecció social, manteniment de l'ocupació i activació del mercat de treball

CCOO alerta que la crisi sanitària, l'estat d'alarma i la paràlisi econòmica deixen al límit de la subsistència gran part de la població treballadora

Foto Els resultats de l’atur registrat al mes d’abril evidencien la greu situació provocada per l’emergència sanitària de la COVID-19 i el seu impacte en l’ocupació. Malgrat els ERTOs que han esmorteït aquest impacte, i que ahir afectaven 704.718 persones, l’atur registrat i la pèrdua d’afiliació a la Seguretat Social reclamen mesures urgents. Avui una de cada dues persones treballadores necessita una prestació. Facilitar la seva tramitació, ampliar el col·lectiu al qual s’adrecen i incrementar la seva quantitat esdevé una prioritat per salvar moltes llars de la insolvència i per mantenir demanda i activitat econòmica.

Feu clic per veure:
-el comunicat de premsa de valoració de l'atur de l'abril de 2020.
-les declaracions de Ricard Bellera, secretari de Treball i Economia de CCOO de Catalunya, efectuades el dimarts 5 de maig de 2020
05/05/2020