Actes commemoratius del sindicat

CCOO de Catalunya presenta un audiovisual amb el missatge ‘Hauran de comptar amb nosaltres', i convida a la participació en una gran manifestació virtual a les xarxes socials pel Primer de Maig de 2020

Per a la celebració del Primer de Maig -festa dels treballadors i treballadores- demà divendres, 1 de maig, enguany amb el lema "Salut, treball i justícia social. La prioritat és la vida", CCOO de Catalunya ha programat una sèrie d'actes commemoratius i en format telemàtic en l'actual situació de crisi de coronavirus.

Els actes previstos són els següents:

8 h: CCOO estrena un audiovisual a les xarxes socials amb el lema ‘Hauran de comptar amb nosaltres’ (https://www.youtube.com/user/ccoocatalunya). Aquest vídeo el podreu difondre mitjançant els vostres suports audiovisuals.

11.00 h: els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, en directe per TV3 des de l'Hospital del Mar de Barcelona. TV3 compartirà les imatges d’aquestes intervencions amb tots els mitjans de comunicació que ho demanin. Podeu fer la petició durant el dia d’avui enviant un correu a comunicacio@ccma.cat.

13.00 h: canal 24 hores de la Confederació de CC.OO. (tots els secretaris generals territorials i federatius de CCOO i UGT participen en aquest canal) via https://www.ccoo.es/.

13.30 h: manifestació virtual organitzada a escala estatal a través de les xarxes socials (amb les etiquetes #JoSocPrimerDeMaig , #YoSoyPrimeroDeMayo , #1deMaigCCOO , #1deMayoCCOO , #1deMaig i #1deMayo).

17.00 h: concert virtual d'àmbit estatal que es podrà seguir a través de https://www.ccoo.cat.

20.00 h: aplaudiment general als treballadors i treballadores de serveis essencials.

En aquest enllaç trobareu més informació amb el manifest conjunt: https://www.ccoo.cat/noticia/229933/1-de-maig-salut-treball-i-justicia-social-la-prioritat-es-la-vida

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 d'abril de 2020