CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya fan parlaments i manifestació virtual del Primer de Maig sota el lema “Salut, treball i justícia social. La prioritat és la vida”

Demà divendres, 1 de Maig de 2020

Demà, CCOO de Catalunya i la UGT de Catalunya celebrem un Primer de Maig molt especial. A causa de la pandèmia ocasionada per la COVID-19, enguany CCOO i la UGT de Catalunya commemorarem un Primer de Maig del tot atípic. No podrem sortir en manifestació al carrer, però farem sentir les nostres reivindicacions de forma virtual, sota el lema ’Salut, treball i justícia social. La prioritat és la vida’

L’excepcionalitat del moment també ens obliga a prendre totes les mesures de prevenció de cara a la realització dels parlaments dels secretaris generals de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, i la UGT de Catalunya, Camil Ros, i a la cobertura mediàtica. Per aquest motiu, a partir de les 11 hores, Pacheco i Ros faran les intervencions del Primer de Maig davant de l’Hospital del Mar de Barcelona, en homenatge a tots i totes les persones que treballen en l’àmbit sanitari i en altres sectors essencials.

Televisió de Catalunya cobrirà en directe aquests parlaments i oferiran un enllaç amb la retransmissió en directe per a tots aquells mitjans que vulguin. Per tal d’accedir a aquest senyal és imprescindible que envieu un correu electrònic a [email protected] avui, dijous 30 d’abril, abans de les 20 h!

A les 13.30 h tindrà lloc la manifestació virtual organitzada a escala estatal, on convidem a tots i totes aquelles que hi vulguin participar a fer-se una foto i publicar-la a les xarxes socials amb l’etiqueta #JoSocPrimerDeMaig #YoSoyPrimeroDeMayo.

A les 18 hores tindrà lloc el concert solidari virtual a través de les dues pàgines web confederals.

En aquest enllaç trobareu més informació amb el manifest conjunt: https://www.ccoo.cat/noticia/229933/1-de-maig-salut-treball-i-justicia-social-la-prioritat-es-la-vida

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 d’abril de 2020