Demà dimecres, 29 d'abril, a les 12 hores, al canal de Youtube del sindicat (https://youtu.be/QBx84maWo9M) i pel web www.ccoo.cat

CCOO de Catalunya celebra una assemblea de delegats i delegades telemàtica amb el lema 'Hauran de comptar amb nosaltres'

Demà dimecres, 29 d'abril, a les 12 hores, CCOO organitzarà una assemblea de delegats i delegades telemàtica, amb el lema "Hauran de comptar amb nosaltres", que es podrà seguir pel canal de Youtube del sindicat (https://youtu.be/QBx84maWo9M) i també pel web www.ccoo.cat.

A dos dies del Primer de Maig, festa dels treballadors i treballadores, CCOO de Catalunya explicarà les reivindicacions laborals i socials en l'actual situació de confinament pel coronavirus. En aquest sentit, hi haurà intervencions de persones representants de diversos sectors que han estat essencials en aquesta crisi i que han patit mancances en la protecció de la seva salut al lloc de treball.

Amb la presentació de Belén López, responsable de Comunicació de CCOO de les Comarques Gironines, hi intervindran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Cristina Torre, secretària d'Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 d'abril de 2020