CCOO denuncia 19 acomiadaments a l’empresa de logística Luís Simões, subministradora de la planta de Coca-Cola a Martorelles

Conductors acomiadats per causes tècniques i econòmiques, tot i que l’empresa continua treballant a ple rendiment

La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya ha denunciat 19 acomiadaments a l’empresa de logística Luís Simões, subministradora de la planta de Coca-Cola a Martorelles. La direcció ha acomiadat 19 conductors per causes tècniques i econòmiques.

CCOO no accepta aquesta causa de l’expedient de regulació d’ocupació (ERO), que es va començar a tramitar dies abans de la pandèmia per coronavirus, ja que els treballadors han estat treballant tots aquest dies de contagi, amb el risc que això comportava.

Tot i la manca d’activitat dels establiments d’hostaleria durant aquest mes de confinament, s’ha continuant treballant a un bon ritme, per la qual cosa CCOO creu que la mesura és més una represàlia per haver assolit un acord de pagament d’unes hores extraordinàries que es devien que una baixada d’activitat de la companyia.

Per a CCOO, la decisió de la companyia de donar aquests llocs de treball a personal autònom extern té una clara voluntat de precaritzar, encara més, les condicions de treball d’aquest col·lectiu de treballadors de logística, el qual es troba fortament pressionat per la massiva oferta de conductors externs que existeix en el mercat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 d’abril de 2020