Es va precipitar al buit mentre feia tasques de reparació a una teulada d'una empresa del polígon Llinars Park

CCOO lamenta la mort d'un treballador en accident laboral a Llinars del Vallès

CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona lamentem la mort d’un treballador en accident laboral mentre feia tasques de reparació d’una teulada a una nau del polígon Llinars Park de Llinars del Vallès, dimarts passat.

A hores d’ara s’investiga la causa que ha provocat la caiguda, però per les primeres informacions que ens arriben sembla ser que el treballador estava dalt la teulada sense cap tipus de seguretat; desconeixem si tenia possibilitat de disposar d’una línia de vida que hagués salvat la seva vida. CCOO continua exigint que en un sector tan sensible com la construcció s'han de complir totes les mesures preventives que determina la llei.

Els fets s’han posat en coneixement al jutjat de guàrdia i al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat. Des de CCOO treballarem perquè s’esclareixin els fets i es depurin les responsabilitats que puguin derivar-se'n.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 d'abril de 2020