La Federació de Construcció i Serveis de CCOO reivindica igualtat i drets per a les treballadores de la llar

30 de Març, Dia Internacional de les Treballadores de la Llar

En el context d’aquest 30 de març, Dia Internacional de les Treballadores de la Llar, la Federació de de Construcció i Serveis de CCOO vol posar de manifest les desigualtats que el mercat de treball genera i el tracte discriminatori que afecta les persones amb major feblesa.

Aquest 30 de març no podem oblidar-nos d’aquest sector, majoritàriament sol·licitat per la societat, gràcies al qual les famílies poden conciliar la vida laboral i la  personal. Un sector actualment mancat de regulació, per al qual sol·licitem igualtat de drets a través del desenvolupament de la negociació col·lectiva i la ratificació del Conveni 189 de l’Organització Internacional del Treball (OIT).

Coincidint amb aquesta celebració, des de la Federación de Construcción y Servicios de CCOO volen alçar la veu en nom dels qui no ho poden fer a través d’aquest manifest: https://construccionyservicios.ccoo.es//79498d9723f4bc375a061a1c3398b8b4000072.pdf