30 de Març, Dia Internacional de les Treballadores de la Llar

La Federació de Construcció i Serveis de CCOO reivindica igualtat i drets per a les treballadores de la llar

En el context d'aquest 30 de març, Dia Internacional de les Treballadores de la Llar, la Federació de de Construcció i Serveis de CCOO vol posar de manifest les desigualtats que el mercat de treball genera i el tracte discriminatori que afecta les persones amb major feblesa.

Aquest 30 de març no podem oblidar-nos d'aquest sector, majoritàriament sol·licitat per la societat, gràcies al qual les famílies poden conciliar la vida laboral i la  personal. Un sector actualment mancat de regulació, per al qual sol·licitem igualtat de drets a través del desenvolupament de la negociació col·lectiva i la ratificació del Conveni 189 de l'Organització Internacional del Treball (OIT).

Coincidint amb aquesta celebració, des de la Federación de Construcción y Servicios de CCOO volen alçar la veu en nom dels qui no ho poden fer a través d'aquest manifest: https://construccionyservicios.ccoo.es//79498d9723f4bc375a061a1c3398b8b4000072.pdf
30/03/2020