La Federació d'Educació de CCOO defensa les treballadores del lleure

Foto La Federació d’Educació de CCOO denuncia públicament que moltes empreses del lleure educatiu i sociocultural estan utilitzant tots els mecanismes possibles per desprendre’s de treballadores abans que la situació generada pel coronavirus hagi tingut conseqüències econòmiques.

Avui mateix estan plantejant acomiadaments per finalització de contractes d’obres i servei, suspensió de contractes per força major i expedients de regulació temporal. En moltes ocasions, fins i tot telefònicament. En la gran majoria dels casos, són empreses sense representació sindical, que s’aprofiten d’aquesta situació.

Aquesta tarda ens reunirem amb les patronals del lleure per intentar consensuar les actuacions en aquesta situació.

Exigim a les empreses que estiguin actuant d’aquesta manera, que deixin de cometre il·legalitats, ja que CCOO no en deixarem cap d’impune, començant per publicar-ne el nom.

A les treballadores, els demanem que qualsevol document de l’empresa el signin com a NO CONFORME i  que es posin en contacte immediatament amb el sindicat al següent correu electrònic específic: ccoolleurecoronavirus@gmail.com

13/03/2020