CCOO lamenta profundament l’accident ocorregut ahir a l’empresa química Proquibasa

CCOO d’Indústria de Catalunya lamenta profundament el greu accident ocorregut ahir a l’empresa química Proquibasa, de Barcelona, com a conseqüència del qual hi ha dues persones mortes. Fa només unes hores, els bombers han localitzat el cos sense vida de la persona que estava despareguda des d’ahir, quan es va produir l’explosió a la nau de Proquibasa. CCOO vol transmetre el seu condol a la família i als companys de les víctimes, així com la seva solidaritat i suport a les persones que van resultar ferides.

CCOO segueix amb la màxima atenció les informacions que van arribant, així com les tasques dels equips d’emergència, i exigeix la màxima celeritat i transparència per aclarir les causes d’aquest lamentable accident i per depurar responsabilitats.

Amb aquest accident s’han tornat a evidenciar els dèficits del PLASEQCAT i dels plans d’autoprotecció de les empreses que CCOO d’Indústria ja va denunciar amb els accidents ocorreguts a les empreses IQOXE i Carburos Metálicos, de Tarragona.