CCOO considera una irresponsabilitat les peticions de Foment del Treball de retallar impostos i facilitar l'acomiadament a les empreses com a resposta al coronavirus

CCOO de Catalunya considera una irresponsabilitat les peticions de Foment del Treball publicades avui, en què la patronal demana retallar impostos i facilitar els acomiadaments com a resposta a l’impacte del coronavirus a les empreses. El sindicat destaca que aquestes declaracions provoquen una gran confusió entre els empresaris i genera un conflicte innecessari amb els treballadores i les treballadores.

Per a CCOO és molt reprovable utilitzar una crisi sanitària de la magnitud que estem vivint amb el coronavirus per fer política, però encara ho és més quan hores abans aquesta patronal havia acordat amb CCOO, UGT, PIMEC i la Generalitat un document de consens de recomanacions per a empreses i persones treballadores per abordar conjuntament la crisi del coronavirus.

El sindicat reclama a Foment del Treball que rectifiqui aquestes declaracions o que aclareixi quines són les seves intencions reals en la gestió del coronavirus a les empreses.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de març de 2020