Demà dimecres, 11 de març, en protesta pels acomiadaments i les suspensions de sou per haver participat en la vaga del 19 de desembre de 2019

Nova vaga de la plantilla d'IGT Solutions

Demà dimecres, 11 de març, tindrà lloc una vaga i una manifestació contra la repressió a IGT Solutions, davant de l’immobilisme de les empreses per solucionar el conflicte a aquesta empresa subrogada d’eDreams, que ha acomiadat 18 persones i n'ha suspès de sou i feina 22 durant 60 dies per haver exercit el dret a vaga el passat 19 de desembre del 2019. Entre aquestes persones s'hi troba el Comitè d’Empresa de CCOO amb 13 membres i un delegat LOLS, dels quals 7 han estat acomiadats i 5 suspesos. Aquest atac i repressió a la llibertat sindical és inèdit i mereix la més contundent resposta per l’atac sense precedents cap al sindicalisme de classe que representa CCOO.

Per això s’han tornat a convocar mobilitzacions per a demà dimecres a Barcelona:
- De 08.00 h a 10.00 h, piquet informatiu a l’entrada de l’empresa, pg. Zona Franca, 191-205
- A les 11.00 h manifestació des del carrer Diputació, 303, fins a la seu d’eDreams, al carrer Bailén, 67.
Abans de començar la manifestació (al carrer Diputació, 303), a les 10.45 h hi haurà atenció als mitjans de comunicació amb la participació del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya ha posat autocars per tal de facilitar el desplaçament a companys i companyes del sindicat que vulguin donar suport: des de Tarragona (plaça Imperial Tarraco, 7.00 h), Girona (avinguda Josep Tarradellas i Joan, 22-24, 7.00 h), Lleida (explanada del Camp d’Esports-recinte esportiu, av. del Doctor Fleming, s/n, 6.00 h), Vallès Occidental (estació autobusos Sabadell, 7.00 h) i Vallès Oriental (carrer de Pius XII, 5, Granollers, 7.00 h).

Per a més informació:
Càssio Paz, responsable sectorial de CCOO d’Agències de Viatges, tel. 640 907 460

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de març de 2020